Attitude Stockholm | Kista Mässan

Idag begav jag mig iväg till Attitude Stockholm på Kista mässan! 
Det var underbart och super kul. Jag fick massa Goodie bags, gick på modevisning, blev fotad och anmäld till att bli modell (var välldigt nära på att springa därifrån men det hade sett för konstigt ut så..) (kännde mig som en brottsling när jag stod där med namnskylt medan fotografen tog kort). 
 
 
Mässor är nog det bästa människan har kommit på , finns inget bättre än gratis saker!!
En gratis penna - Whooho dagen är räddad 
Gratis godis - Yeey underbart! 
 
Försökte ta massa bilder så även ni skulle  få se vilket ståhej det var och kanske vilja dra dit nästa
gång dom håller till..
Meeeeen såklart blev de flesta bilder suddiga eller bara konstiga så det blev några stycken bara. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0