Kladdkake Brownies med non stop!

Ja vad ska man säga.. Dessa brownies är hur underbara som helst och jätte enkla att göra!
Har dock ingen bild än.. men den kommer ;) 
 
Föreberedelser:
  • Gör plats i kylskåpet
  • köp Non stop påse
  • Sätt ugnen på 175 grade
Recept:
300 g smält smör
5 dl Socker 
2 dl havregryn 
4 ägg 
3 dl vetemjöl
1 och1,5 dl kakao 
1 msk vaniljsocker 
 
Smeten: 
  1. Blanda alla ingredienserna till en slät smet 
  2. Häll smeten i en långpanna 
  3. Stoppa in i mitten av ugnen
  4. sätt på 20 min
Kakan:
 
  1. Låt kakan svalna 
  2. Dela upp den i medlstora fyrkanter 
  3. strö på Non stop (eller pärlsocker)  
 
Tipps: Stoppa in i kylskåpet och låt stå någon/några timmar timme då blir dem 
kladdigt sega och goda! 
 
Klaaaaart! 
 
/L-z


Kommentarer
Lisa

Vilken härlig blogg!
Tycker verkligen om recepten du lägger ut!

2012-11-22 @ 22:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0