Bilder från semestern 2009!

Nu kommer äntligen bilder från semestern!
Bättre sent än aldrig =)





En av de få soliga dagarna i varberg.





Helt rätt!
bullar ska det va!
 


Havet, solnedgången,bullar och sommar!¨
kan det bli bättre?



En halvft regnig dag åkte vi in till Liseberg.




Här sitter Maja och nico på nån konstig shingshihaj karusell..
..inte kul..



Sedan bar det iväg till öland och viktorias födelsedag.
Som grädde på moset tog "såklart" mitt kamera batteri slut.



Den 19 åkte vi hem ..


Tack maja för att du följde med!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0