Fotboll...

Vart tog den lilla fina sommarn vägen
ingen som vet , ingen som vet...


Idag, skola (som vanligt) sedan fotbolls match..
ja det står rätt, fotboll!
jag som verkligen är sämst på fotboll ingen fotteknik överhuvudtaget som det kanske märktes..


Det var liksom..
-Passa ida, endast när alternativen tar slut!
annars..
låt bli  xP


konstigt nog, så var det riktigt roligt att spela även om jag hade gympa skor  och snubblade runt!


Det får 4 av 5 toast
kanon kul!
haha ,nej skoja..

iallafal, matchen slutade 3-2 till fotbolls gym. 
Vilket vi kommer ta igen nästa termin ;)


jag vet-
ett kort och tråkigt inlägg.
Det måste väl finnas några sånna för att resten ska bli bra!

Aight!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0