Hemma från Ankarede!

Jag lever!!

hammerdal

Jag, maja och jonne åkte till en liten loppis affär.
Först var jag lite skeptisk..
jag menar,  att gå på loppis är väl inte precis det som står överst på min "innan jag dör" lista.
Men tro det eller ej det var faktiskt skoj, hittade två  jätte fina glas för 20 kr och maja hittade en jätte fin affich!

smart köp!

Ankarede:

Det regnade, var kallt  och rökigt.
men vi hade suuper kul!
Träffade massa nya människor och släkten.

Det var till och med någon som trodde jag var 23 år, smickrande, tror jag..
Fast så var det ju också en som trodde att jag var yngre än 17...
i den sekunden tänkte jag...

vart tog vedträet vägen som jag höll i för några sekunder sedan..

Han måste ha gömt den.


Hemma


Gissa om det var härligt att få sova i sin egna säng igen!!
Bussresan hem kändes dubbelt så långt än var det igentligen var..
Det var varmt, kvaft och en massa, och då menar jag en massa folk.
Bussbolaget fick lov att ringa en till buss till folk som inte fick plats på våran bussen!

och inte nog med det så höll vår chaufför på att krocka!
genom att köra in annan bil bakifrån. 
Efter att hon hade fixat en lätt hjärt attack till oss allihopa, mummla hon tyst i micken..

..Den kom framför...
sedan inget mer.


hemskickat körkort i flingpaketet kanske?


Idag

vaknade 12.50, klädde på mig, gick ner.
Där en liten munter person säger
nämen ida är du vaken redan?

trevlig som jag är svarade jag
Ehm ja?
varför skulle jag inte vara, kl är tio i ett.
 
Den muntra skrattar glatt..
haha, neej kl är 10.00...

Det var min morgon!
Roligt.
inte

Annars har dagen varit riktigt lyckad!
25 grader varmt, stan med tvilingarna samt äggröra och vecko revyn i solskenet!

Allt för i kväll
Nu ska jag sova
seya♥


Kommentarer
Hulda

Idaaaa! Jag ser frameomt att se dig nasta vecka, helt sjukt snart! And I like your blog dude :)

<3

2009-06-24 @ 04:41:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0