Midsommar!

(detta är andra gången som jag skriver denna text, första gången försvann allt. hemskt irriterande)

Minns ni mig?
ja precis, det är jag som brukar skriva här då och då!
Ida, var namnet.


nu var det riktigt länge sen sedan jag skrev ett inlägg
har inte riktigt orkat eller haft tid.
ute är det sol och en aning målnigt på skolavslutningsdagen var det mulet och regn liksom alla andra dagar av det här sommarlovet. 

av alla måln som finns, lyckas solen träffa det största.
varför?


så ..vad har jag gjort?
jo jag har tränat, varit till doktorn- igen för att ta moderhalscanser vaccsin, tandläkaren där jag drog ut en visdomstand. det gjorde jäkligt ont,
gjort färgglada muffins som inte blev så färgglada, i förrgår hade jag filkm kväll met tvilingarna då vi såg benjamin  buttons- väldigt bra men en aning seg, i går åkte vi till borlänge då köpte jag ett par ljusajeans leggings med fickor bak. just nu håller jag på att packa för östersund/ankarede resan.åker imorgon ca 8.00 och kommer hem på söndag eller måndag.
 
som skolavslutnings pressent fick jag av mina föräldrar
tro det eller ej ,en mixer som det har blandats en massa drinkar, milkshakes och smooties i.
jag gjorde en kiwi-gurk smootihes som blev.. nej det pratar vi inte om.


Godare har jag sett/smakat...



på tal om ingenting

ser ni så många olika marabou choklad det finns och fler finns/blir det.
inte för att dom inte är goda  .förutom Amigos. Den har en sån mysko smak.
Den nyaste är väl "sommar" med torkade jordgubbar i. den är faktiskt rätt så god.
Fast vad kommer sen?
" den nya marabou chokladen med pomfritt"

gosh vad gott!
jag längtar!.
inte.




jag vet.
jag är en marabou glädje dödare.


Det var allt som jag tänkte skriva för idag
skriver  mer när jag kommer hem på måndag.


här kommer lite typiska "sommar" låtar.   


 

ha en bra midsommar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0