Nu är det sommar nu är det ... eh sol?

Detta är en svensk sommar!
växlande målninghet och en gnutta regn!!

idag ska jag och min klass till Orsa Björnparken!
Det var hemskt länge sedan jag var där sist..

Viist det ska väl bli roligt och så men det känns sååå onödigt!
Vilket hela den här veckan gör..
Studenterna slutade i fredags och kvar blev vi ettor och tvåor....
roligt ..roligt

Nämen titta! nu kom solen fram!!
tro om jag ska byta kläder.....

Fast man kan ju glädjas åt att vi andra slutar den här fredagen!!
sedan när vi börjar igen, (hemsk tanke),  då går vi i 2:an!!



Björnparken


Det var väl trevligt.
Inte det roligaste jag gjort precis men trevlig..



hehe lilla eskimå Erika =)




Plötsligt kom det fram en glad Tysk som insisterade på att få knäppa kort på oss.
Eftersom det var lättare att nicka än att förklara att han inte behövde knäppa kort på oss fick han låna kameran och ta en grupp bild.






Kom hem runt 16,00 och jätte trött!!



Kommentarer
Erikaa

Åh haha , älska björnbarken ! FInns inget bättre än BF ;)

2009-06-08 @ 22:00:15
URL: http://erikamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0