Vår busschaufför han är en man med glatt humör!

Framme i östersund/hammerdal världens längsta bussresa!
Även fast jag sov ungefär hela vägen!


Nu sitter jag hemma hos maja och tittar på deras lilla kattunge tingeling när den leker  med en dammtus.
Hemskt roligt !
gosh snart attackerar den mig!

Bussresan gick oväntat bra.
På andra bussen sveg-östersund hade vi passagerare,  en muntergöck till busschaffuör som hälsade i princip alla en härlig midsommar!

vi börjar nu närma oss östersund och jag vill önska alla en trevlig midsommar
Till svar får han. inget .

När sedan en passagerare går av, kutar han efter, hjälper denne och säger sedan
ha en bra midsommar nu
till svar: ja hehe tack du med!

Efter det kör han förbi ett vägarbete där fullt med gubbar jobbar, vår chaufför öppnar fönstret och skriker
ha en bra midsommar´!
Ingen hör så han visslar och skriker igen
Höj! ha en bra midsommar!
Ingen svarar så han kör vidare.

Jag tror  byggarbetarna inte svara för att dom hade stora hörlurar på sig..
men vad vet jag.. 

iallafal, han var trevlig, lite övertrevlig kanske men trevlig.
 
Den sista busschauffören östersund-hammerdal sa inte så mycket därimot höll han på att somna flera gånger om.
Tur att vägarna var så guppiga...

Nog för idag, vi hörs♥
Med eller utan ben. hahaha!


Kommentarer
marika

hahahhahhahhah.. komiskt! x´D

ja diggade bussisen, själv sitter man bara på bussar där läskiga pedofiler e :S XD

2009-06-22 @ 21:13:27
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0