Ice Age 3!

Kalla mig töntig om ni vill..
men jag vill och måste bara se den här!


(jag vet, trailern är på tyska, hittade ingen annan.
men det är bara i slutet som dom säger något. HeHe)



ShaSha.
tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan jag somnar.

I förrgår var jag mammsen och pernilla på Ikea i gävle..
jag köpte massa saker till rummet, bla en byro som jag bara längta efter att få sätta ihop. Eftersom det är  så jäkla stökigt på rummet. Men vad händer då när vi kommer hem för att packa upp?
Jo hela byron är full meZzzzzzzzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0