Ikea = Mcdonalds? / Michael Jackson.

Nej jag somnade inte framför datorn igår
och av en slump råkade trycka på Zz ..

jag slutade skriva och gick och lade mig...
 
HeHe..
Nu när vi har rett ut den saken kan jag fortsätta på min byrohistoria.
(för er som inte fattar ett dugg av vad det är jag pratar om
klicka på inlägget ,Ice Age 3, så förstår ni nog)

Iallafal, när vi hade öppnat byroförpackningen, eller ja , kämpat upp den rättare sagt , så upptäckte vi att byron var halft mosad och fullt med sprickor!
och när vi sedan skulle öppna/slita upp min lillebrors  skrivbordsförpackning, ja då har dom från Ikea stoppat i ett fel bordsben!
Hallå vad händer ikea?

Det börjar bli lite Mcdonalds varning.
När man äntligen har fått sin beställning på macdriven då man säger till den andre i bilen
- du, öppna och titta så vi fick big mac menyn med extra sallad.
- Ehm, vi fick en muffins..

okej, lite överdrivet med muffins kanske, men ni fattar vad jag menar.
Måste man göra så nu också när man har "beställt" nått från ikea och kommer ut i bilen med den tunga varan man hämtade på lagret?
-Du, slit upp de 210 bruna tejpbitarna och titta så vi fick med de 4 gråa bordsbenen.
-Ehm, vi fick 3 och en halv.

Helt knasigt..
Det tycker vi inte om...

Jag vet..jag vet..
Det står överallt, alla vet om det  (eller borde veta om det). 
Förutom en person som frågade mig..
 -" vem är michael jackson? "
Ett tag funderade jag , har du varit i koma? , är han/ hon seriös?
Men lugn som jag är satt jag och försökte förklara
-men du vet, han som sjöng, you know im bad och tonight its thriller?
fortfarande ingen vettig reaktion..
-Eh va!?!
jag, cool lung med irritation i rösten
-Men!! han var mörk sedan vit, opererade sig flera gånger!!.
Ett ljus tänds
-Jaha, han...


jag menar , vem säger "jaha han" om ett av världens mest omtalande/ kändaste artist?
Det finns bara ett ord för det ..
Piiinsamt!

iallfal, det jag tänkte säga var att man kan faktiskt inte riktigt förstå att han har dött =S 
visst jag var kanske inte världes Fan men han hade/har några bra låtar.

Det knasigaste var ändå att jag fick höra det från min Lillasyster på 9år..
Du ida, michael jackson har dött.
jag satte brödet i halsen.




Måste bara visa lite bilder.
(som om ni inte redan har sett..) 
men ändå =)






Njaa lite skillnad var det väl?


En aning annorlunda, Men riktigt bra ..



Yes, det var allt för ... inatt? 
hehe seya♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0