Vilken härlig dag...

sjukhus + Doktorer = Sprutor !

HejHej Hallå!

Nejnej jag dog inte av sprutorna jag bara näst intill svimmade efterssom det gjorde så himla ont!!
problemet var att dom inte fick tag i nått blod
i mina armveck för blodkärlen var för små och tunna =0 !
så dom pickade mig ungefär fyra gånger i höger och tre gånger i vänster arm men dom fick inget blod !!
till slut gav dom upp och tog ett blodprov i fingret istället.

Svaret kom:
Det visade sig att jag kanske hade ansträngsings astma

och därför har jag varit trött så ofta!


För Vi har bara två år kvar, två år kvar, två år kvar
För vi har bara två år kvar....

Fredag. Ingen skola!
jag vaknade 07,15...  så typiskt.
Kl 11,00 traskar jag, johanna, maggi och johanna ner till stan för att köpa hårnålar samt lite annat.runt 13,30 började massa folk sammlas vid tingshus parken för att gratta studenterna!!
vi anslöt oss till folk massan och stod där i ca 1 timme i näst intill vinterväder..

vad hände sedan?
jo min familj, släkt och vänner samlades ,som en stor fan club hög med plakat och hela köret, och väntade på den blivade studenten, Min kusin jannie!!








Jannie och ahkka


Efter det blev det student fika!
med massor, då menar jag massor!,  av tårtor,bullar och kokosbollar!




spana in den fina tårtan!

Riktigt Trevlig/ Roligt hade vi ♥


På kvällen runt 19,00 bar det av till förgrill-fest i orsa hemma hos Tessan!
Gissa om vi hade roligt!!
sedan, vid 23,00 tiden flummade vi iväg till Skeer,Gymnasie / studentfesten,







Allt slutade ungefär 3-4 på morgonen.

Lyckad kväll, Lyckad Dag!♥






Kommentarer
idas största idol

Haha jag håller helt och hållet med :D

En riktigt rolig kväll var det!

<3

2009-06-07 @ 17:12:32
Anonym

Haha Ida+skeer= inte att leka med.

Hört av stalkerN nårå?

2009-06-07 @ 20:25:11
marika

hahah, jooo vi hade kul allt, snyggaste bilden på aahka å jannie ju! =) hihi, fin blogg ida! <3

2009-06-08 @ 09:32:03
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0