Give me some money!

Är det bara jag som känner mig suuuper fattig!? Det spelar ingen roll om jag så låter bli att köpa "den snygga tröjan" i affären eller dom "goda kakorna" i cafét. pengarna bara försvinner ändå. sommarjobb/jobb är den ända lösningen.Fast med tankte på att det är så många som är arbetslösa som säkert behöver jobb mer än vad jag gör så känner man sig extra taskig som att man nästan är lite ivägen. Fast jag behöver pengar , Så det är bara att sätta igång att söka.
jag har hört att hotell kung gösta söker arbetare..
..Först till kvarn!!!


Igår var jag ner på stan med mammsen vi köpte dessa kläder till mig(Eller hon betalade). jag gillart !

(ursäkta suddigheten på bilden och mitt halft ostädade rum)
Men det bjussar jag på ;)


linne från cubus samt jeans byxorna. skorna(som jag nästan reste runt halva landet fr att få tag på ett par 37, haha) från Eliassons.



Kommentarer
Anonym

guuuuud vilka fina skor!! vart har du köt dom, måste ha !! =)

2009-05-14 @ 16:29:08
gillr din blogg!

gillar du bara salta godisar ?

2009-05-14 @ 16:30:05
nyfiken !

heeej zoraida<3 får man fråga om du har nån kille ? =)

2009-05-14 @ 16:31:12
givee meee!!

iddaaaa!!! vart har du köpt byxorna I just looove dem!

2009-05-14 @ 16:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0