Nu smäller det!

8 maj..

stress till skolan.. igen.. vilket verkar ha blivit som en vana! vet faktiskt inte vad det beror på, kanske för att jag jämt har sån beslutsångest vad jag ska ha på mig så tiden bara flyger förbi. Även fast jag halvsprang dom hela 300 meterna så kom jag ändå 10 minuter försent när det dessutom var nationella eng prov. bra start på dagen!

kl 15.00 jag och carro sitter på ibgn ( innebandygymnasium) och smider elaka planer om överasskningskalaset som vi  ska ha för erika. Det blir ballongtårta.

här är ballongtårtan som består av tårtbottnar,banan, grädde, maränger, non stop och en ballong i mitten.



Kommentarer
Anonym

HAHAH den måste jag testa!

2009-05-14 @ 16:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0