Fiberwig!

Det är så kvaft i luften
så det är nästan läskigt!
Själv har jag riktigt ont i huvudet..
tror faktiskt att det kommer explodera vilken sekund som helst..

Watch out!


vem älskar inte reklam lix?
Alla


Till alla er som letar efter en bra mascara !
viist det går tusen reklamer om , köp den här mascaran den är bäst, nej köp den här så får du sky höga ögonframsar bla blabla osv.

köp den här istället!
så bra!
vi gillart!

Man får jätte finaa ögonfransar och det försvinner bara med ljummet vatten!
så nu kan man böla,svättas, springa ute i regn ( om man nu skulle känna fördet) utan att behöva skrämma folk!

no more...
Omg titta ögonen!
Är det där en människa eller en tvättbjörn?
gosh jag vet inte! spring ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0