Fortsättning: rodetripp till Göteborg.


söndag; Bättre har jag mått.., Efter att NÄSTAN  missat bussen hem, somnar jag på den iskalla bussen.
vaknar upp VART ÄR pudra näsan rummet? !  Längst bak sitter en ICKE FUL kille seriöst. icke ful.  vid toaletten. Jag snubblar genom bussen. han tittar upp från sin bok, mottligt road av mitt vinglande, DUNK!  efter att ha råkat smällt upp dörren i huvuden på honom, snubblar jag in i puderrummet.  "Tryck på toa pedalen" hade chaffisen sakt åt mig. jag tröck,  toan fylls med vatten MER VATTEN! nej,nej, nej stopp stopp  MER VATTEN! AHHH hur gör man !?!?! vägen börjar bli guppig, det börjar svämma över, jag vinglar till och dunkas in i väggen "AJ!!" jag stampar till pedalen ännu hårdare. YEESS DET LYCKADES! Jag dunsar ut som en häffa klump, roat tittar han än en gång upp från sin bok, jag vinglar iväg med ett par ögon tittandes bakom mig. DÖöö ida, döö!

Bussbyte; vi får en turkisk chaffis, efter att han har skällt ut en passagerare som blygt frågat om den var buss paos, gasar han iväg. Turken visslar och sjunger med låtarna på radion, ohh please stooop!!!  han pratar med en stackars gubbe som inte förstår ett ord vad han säger fast nickar och ler ändå, OTUR han nickade på fel ställe chaffisen sa om det han sa tre gånger tills gubben förstod att han nickat på fel ställe och börjar ruska på huvudet istället. Turken blir nöjd och fortsätter resan mot MOra!




Låt oss alla blunda för alla stavfel i denna text..

/L-Z♥



Kommentarer
aajkohke J

tack för det härliga besöket!:)

hoppas du hade en bra födelsedag och njut av att vara 18!:)

2010-03-02 @ 22:57:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0