Släng in Handduken, before its to late!

 Idag tänker jag vara som rix fm då dom hissar och dissar olika saker, fast i mitt fall verkar det bara bli Dissa.. Hm.. kan man låta som en mer depprimerande person eller? " ööh i hate my F** life, cutcut Diss Diss" iallafall vad ska jag dissa? jo MELODIFESTIVALEN/ EUROVISION SONG CONTEST! ops jag vet, nu halkade jag precis ner ett snäpp på allas "röda" we lööve idol ida listor. MenMen, jag menar melodifestivalen var populärt, seriöst och mycket bättre Förr. Ni vet då dom stod där med alla regnbågens färger och dansade frammåt bakåt, frammåt bakåt, ja tills låten i princip var slut.

För Många år sen då sverige skrattade Finland i ansiktet åt deras näst sista plats i eurovision contest vad händer sedan? jo Finland får  ett " skrattar bäst som skrattar sist" moment och vinner allt! what a Fu**? Svenskarna sätter chippsen i halsen. Its too sad, ladies and gentlemen. När vann sveige nått sist, när vann sverige euorovision songcontest? NÄR!?

Melodifestivalen har blivit ett skämt, det har tappat liksom innebörden med det hela. 
Christer Sjögren ställer upp och sjunger " i loööve europe" med fånigt leende och fjädrar som nån stackars påfågel fått offrat. Amen HALLÅ! efter varje contest så bölar var enda artist från sverige och brister ut " buuuu.. Det här var då sista gången som jag ställer upp" snyfft snyfft blabla snyfft snyfft. skyll dig själv!

 hm får se 
Åh herre gud, kanske är det dags att lägga ner medans vi har någon värdighet kvar.
vem vet vad de andra länderna snackar om oss? "Psst, jag har hört att sverige ska ställa upp med opera den här gången" " Hahah, tror dom att dom kan vinna eller"  EHM JA? 

Snart kan vi inte visa oss i andra länder utan att använda skokartonger på huvudena..
Fast det kommer  bara funka tills länderna kommer på att det bara är svenskar med skokartonger.

" experterna" säger, Amen NÄSTA år vinner vi! 2007, Och på sista plats sverige! , Amen nästa år vinner vi, 2008 och på sista plats sverige, Amen NÄSTA, JA, NÄSTA år vinner vi, 2009 och på sista plats Finland ..hahah nej såklart ..SVERIGE!  


MvH Eran Idol♥



Kommentarer
Maja

Hahahaha, du och dina teorier :D <3

2010-02-05 @ 08:26:54
URL: http://tominalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0