Detta är jag, Läs och Häppna!

BABye here i am!
OH SHIT NOT YOU AGAIN, ja så står det på min börrmatta villket är oviktigt men spännande.
Massa FANS har frågat och frågat och frågat Don't blame them.  frågor måste få svar eller hur.. eller ja .. det finns ju då som tex
 
Läraren säger till sin klass " vi tar rast om en halvtimme" Efter en stund räcker en elev upp handen och frågar " när tar vi rast?" WHAAT!?! vad hände där lix, då sitter man där med halft avbiten tunga , vart tog boken vägen som jag brukar kasta på folk.. " eh jaha, jag hörde inte"  klassen slår sina huvuden ihop och tänker samma sak" jo du hörde, men du fatta inte" Based on a true story. Iallfall till sak, Fans , frågor ,svar. Frågorna lyder:

"Vart kommer du ifrån?" "Hur gammal var du när du kom till sverige?" "Kommer du ihåg något?"
"Tänker du återvända?" "Tänker du vara med i spårlöst?" "Är dina syskon dina riktiga syskon?" "Kan du spanska?"
Hur många har du kissat i kors med?... hahaha Nej.. den sista slank bara ut ur mitt kloka huvud.
wellwell vilka frågor ska jag svara på och vilka frågor ska jag bara OOOPS DELITE..! ska jag svara på dessa frågor över internet och vara så opersonlig. ACH WHAT A HELL SA GUD NÄR HAN GJORDE ADAM.

LOZ Zoraida<--- Ibarguen Moreno ingen har någonsin kunnat utalat DET namnet rätt, dont blame them. Det  kunde inte jag häller som liten det blev likssom AIDA med världens pipigaste röst, JAAAA skrek anonyma i kör. hon ska heta Ida. Lätt att stava, Lätt att säga. Alla är lyckliga woho änglakör.. men jag menar hallå folk lyckas ändå uttala eller hitta på nicknames, det har blivit IDDA lägg betoningen på D. , IDAHOO, FOPPA, ADI, IDIS. varför gör man ett kort namn längre??
well back to story, som tre åring kom jag hit, Det var kallt det var vitt det var SNÖÖ, en ond person försökte släppa ´ner mig på snön NOWAAY skrek jag ( på mitt eget lilla påhittade språk) IIIIIIIHHHHHH! Grejen var jag hade aldrig sett ätit eller rört snö ( tro mig det kom senare). svar på frågan , nej jag minns ingenting why should I, vad finns det att minnas lix,  xD

spårlöst... HÖR ni namnet.. spårlöst. Dom är inte spårlösta . Det är ju jämt någon som blir hittad aight? Det borde heta HITTAD eller FEJKAT ARBETE... Nej jag gillar det inte och kommer troligtvis aldrig vilja vara med där häller. Det skulle bara kännas Wierd. " Nu så ida, bakom den där geten står din mamma och hon längtar tills att få träffa dig" HAPPY FACE! snyfft snyfft oh herregud blabllablbla...

Ahahha ÅTERVÄNDA.. Igen, till vad?
Vad finns det att återvända till och vem? och varför? Låt detta bli en Delite fråga tills vidare..
När man får en fråga; Är dina syskon dina riktiga syskon, vad vill den nyfikne ha för svar då? sanningen visst men varför undrar den nyfikne. Låt oss säga såhär till den nyfikne, Mina syskon är väl inte påhittade Eller? OOOOPS DELITE!!!



Kommentarer
sara

hahahah "Bakom den där geten" hahah alltså, asg irl! Spårlöst känns så jäkla förutsägbart att det inte är sant.

2010-01-23 @ 15:56:39
URL: http://saracastro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0