3, 2 , 1...

-Men herre GUD!
-Nej ida var namnet..
Dagarna är räknade, klockan är ställd och The COUNTDOWN has begun. När man var 13 år längtade man tills man fyllde 15, AM i right or am i right, varför? Jo man får ha lagligt saml.. ehm.. samling med sina moppe vänner, ja precis! som 17 åring längtar man till sin 18 års dag AIGHT!?!? Livet = en evig jäkla längtan. Man satt där på sin 17 årsdag och tänkte för sig själv YEEEES!!! BARA 365 DAGAR KVAR!! IN YOUR FACE BITCHES! Men vad händer sedan efter att man fyllt 30? its going..


Down



Down



Down



Down

Då slutar man längta till födelsedagarna, och önskar att tiden kunde frysa fast, Deprimerande jag vet, cucutcut but thats life. Anyway skriv in i era almanackor ta fram mobilerna, måla banderollerna för om Exakt EN MÅNAD är det februari.. så sant.. Men det är också MIN 18 årsdag! Woho, vissel och applåder!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0