Lasse W. Det är ju JAG!! don't you remember me?

Kändis.. En person som ALLA älskar, en person som ALLA vet allt om, en person som ALLA förföljer..
Varför? Varför gör vi så? "OMG!! HAN RÖRDE MIN HAND NU SKA JAG ÄLDRIG TVÄTTA DEN!!" jag menar.. whaaat?? jiiiu, do not toutch me.

Man träffar zlatans största fan som FAKTISKT "KÄNNER" zlatan. " Amen zlatan äter faktiskt blabla till mat  och han tycker om blabla, who cares?
Varför kära vänner beter vi oss så?

vi pratar om dessa som om vi kände dem " men du!!!! har du hört om att brad pit och angelina jolie ska skiljas? Va amen gud igen? Deras städerska har blivit sparkad"

vecckorevyn och andra tidningar trycker upp cameran i fejjan på dem, när de minst anar det, sedan står det med fet text, BRITTAN (lägg märke till smeknamnet) ÄR RUFFSIG I HÅRET ELLER OMFG HON ÄTER MAT... MED ÖPPEN MUN!!!! 

kanske är det så att vi lever våra liv genom dem?

Tänk dig detta.. Du vaknar en tidigt solig och varm morgon, med skatbo till hår och dreggel i hela ansiktet drar du upp  rull gardinen med en smäll, BLIXT BLIXT " åh hon är vaken" BLIXT BLIXT. blind hela morgonen , ach what a F** im a ritch Bitch. Idag är en dag då du känner dig trött hängig och vill bara stanna inne., menmen är man inte favorit hos gudarna så är man inte , mat måste köpas, Mjukisbyxor en mjukiströja, the world here i come. vakterna är redan uppe och öppnar lydigt ytterdörren, BLIXTBLIXT, "varför valde du dessa kläder?" blixtblixt Är ditt ehm hår? det nya modet? (le och nicka pojkar och flickor, le och nicka) Väl inne i stan, folk pekar, viskar. turister med höga armhållsbyxor och midjeväskor kommer kutandes mot dig, RUUN FOREST RUUN! Mat affären, Du halkar och råkar välta ner den stackars praktikantens burk pyramid som  denne just blev klar med,BLIX BLIXT! " fick vi med allt? blev bilden bra?" Tidningsavdelningen, Vecko revyn; "Kändis (alltså DU) i festskandal och naken chock" En annan kvinna tittar på dig, ser fundersam ut, tittar på tidningen och åter på dig. ÅHHH HERRE GUUUD!! JAG VET ALLT OM DIG blablabla  AUTOGRAF blabla STÖRSTA IDOL blabla JAG ÄLSKAR DIG. woow lebbvarning (No fence) Ruun beaaaatch ruuun! osvosv .
En kort summering av din dag som idol.


But, what can i say? vi behöver dom, aight. Man blir glad när dom sjunger sina låtar, Vinner matcherna, gör filmerna och skriver böckerna. wee lööve them även fast dom inte vet vilka vi är.
vi är deras Fans och dom är våra idoler.
"Lasse? Det är ju jag!! vi träffades ju för ett år sedan på din konsert, jag var hon med papper och pennan.. Hallå..."

Så Alla mina Fans, nu har ni fått lite inblick i mitt vardagsliv. hope you enjoy♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0