Jag vill bli.,..

Mina vänner..

Ni vet när man var liten och hade en dröm, en dröm om vad man ville bli när man blev stor.
Brandman som pappan,
sjuksköterska som mamman, osv..

Luz Zoraiida, 5 år (jag) sitter vi matbordet hos sin kompis då dennes mamma kommer in.
hon tittar på oss och kommer då på att fråga, sin dotter..

så.. Cicci vad vill du bli när du blir stor?
"jag vill bli (något jag inte kommer ihåg)"

Jaha vad kul!

Men Ida, vad vill du bli när du blir stor?
"jag tittar på henne med stora ögon och allvarlig men drömmande Min.,
ja.. Jag vill bli en älg!"



/L-z♥


Kommentarer
Hulda

Hahah, åh Ida jag

typ dog av skratt när du berättade det där xD <3

2010-08-18 @ 11:00:58
URL: http://huldaanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0