LIVING THE DREAM IN LONDON!

Back in sweden!

Mina vänner..
Efter att fått uppleva känslan att åka svart taxi, blivit jagade av rappare, Nära döden twice (knivmördare och bilgalning), är jag tillbaks till sweden again



Arlanda, folk springer runt för att hitta sina flygplan, biter sönder naglarna i väntan på att få gå igenom tullen. Man ville ju inte att det skulle pipa som det gjorde för killen framför. . oops Pinsamt.

Vi går runt i Arlandas alla butiker (taxfriees),  från ingenstans kommer en kvinna och roffar åt sig kudden som vi just tittade på, alla blir tysta förutom jag som fortfarande pladdrar på om kuddden, kvinnan klackar iväg dom andra pustar ut. " varför var ni så tysta??" "Men ida, det var pernilla whalgreen" WTF??

Lite längre bort, lite senare sätter vi oss för att vila och väntar på flygets ankomst. Och där! ja DÄR, PRECIS DÄR FRAMFÖR OSS går Magnus betner förbi. Vi sitter där alla fyra som små barn i en leksakksaffär med halvöppna munnar (nej, jag dreglade iaf inte), stora ögon och bara ja... glor, Han tittar på oss och känner sig lite besvärad, Wahtever tänker vi Du har dig själv att skylla och glor lite mer, han surnar till lite så vi åtrgår till att bete oss som människor, ...alltså glo lite mindre. 

Kl 15.20 Lyfter planet "WOOHOO VAD COOLT! WOHOOO!"


London.

hethrow flygplats, nästa problem hur tar vi oss till hotellet? som sänd från ovan kommer en man fram till oss "Taxi?" "yeah" han vänder åt motssatt håll som han kom ifrån, troget går vi efter, han går till ett ... garage, vi följer troget efter nu lite misstänksamma,  han leder oss till en helt vanlig person bil utan mätare, utan taxi skylten han trycker in våra väskor i bilen, vi sätter oss i bilen , jag i mitten, ( bad coise) camilla och maggi bredvid mig och johanna fram. sedan gasar han iväg (då menar jag gasar) hade jag haft ett tuggumi hade jag svalt det.., Han köör snabbare .. snabbare .. SNABBARE bytter fil vinkar  Gasar tvärnitar, jag tittar på maggi " jag har inget bälte" Plötsligt ringer han någon " Hej, du jag kör några här och jag har glömt vart platsen som dom ska till ligger" (dock engelska) vi tittar på varandra allihopa, det här är ingen taxi? Fotboll på radio han höjjer och gasar iväg.


Tro mig mina vänner vi var rädda, jag  funderade starkt på att skriva ett farväl sms till nära och kära...

Men vi kom fram, glada och lättade, Fick betala billigt. Han gasade iväg. Maggi tittarpå oss ochh säger " Det där var en svart taxi"



JESUS AMALIA!'


Fortsättning följer längre ner..

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0