£#¤6*X... jag menar oopps..

Mina vänner, När jag inte är ute och skriver autografer extraknäcker jag som frukostvärdinna på hotell.

Det var söndag och solen lyste som starkast ute. Det var min tredje dag på jobbet och det var proppfullt med folk.
vi står och staplar massa tallrikar på en vagn som jag ska köra ut till gästerna,
jag tittar på min chef, skrattar och säger HAHAHAHA TÄNK OM JAG SKULLE TAPPA ALLT PÅ VAGNEN NER PÅ GOLVET. Hon skrattar med mig men ser lite bekymrad ut , "hahah jaa, men det kommer intte att hända... om det händer säger du oops".

som sagt, stressigt var det och min chef ropade på mig, i princip hela tiden..
IDDAAA!!!! HÄMTA  KAFFE!!! IDDAAA! "ehm ja?" SKYNDA DU MÅSTE SKYNDA, 

Alla vagnar var borta, måste hitta en vagn! vart finns det en vagn!!?! plötsligt från ingenstans står det en där , lite längre bort, jag skyndar mig dit , drar fram vagnen ochh lägger hinken med vatten och kaffekannan gjort av glas. Nöjd och glad av mitt snabba agerande börjar jag rulla vagnen mot dörren, när jag känner hur den börjar luta mer och mer " nej snäälla nej" OCH MER OCH  MER!!


KRACH!!!


NOOOOOOO!


Skratt hörs från rummet bredvid "ojoj"

Från nowhere räcker en hand fram en golvmopp som om denne väntade på att just JAG SKULLE TA VAGNEN MED BARA TRE HJUL PÅ..

livet är bra underbart aight?


jag möts av glada leenden " ojoj här har hänt en olycka"

va? nej varför tror du det?
jag brukar hälla kaffe på golvet, svabba upp det och sedan slurpa i mig..
blir liksom så mycket... ja .. godare. 

Vad jag vill säga är; Att allt kan hända, även för den bäste.

L-Z♥


Kommentarer
johanna NV08 rocks forever ;p

HAHAHAHAHAH XD wiiiie go ida go ida ;)

2010-06-07 @ 21:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0