BANG!!

 Min brors vänner är på besök, från mitt rum hör jag deras brutala lek...

Leksaks pistolerna som skjuter ut något, som TILL OCH MED jag är lite skrajsen för..


"HAHAHA pang!!"

HAHAHA du är DÖD!!!

"nej nu uppstod jag.."

Pang! aj, höhöhöhö mitt på
BALLEN

De skrattar ihop, allihopa.

"höhöhöh berätta vart du fick den, säg det igen.." 

.. på BALLEN.. ( Alla stämmer in) HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH!

Helt plötsligt tystnar det, Dog dom? funderar jag och skrattar lite åt mitt eget lilla skämt.


PANG!!! HÖHÖHÖHÖHÖ MITT I PANNAN DU ÄR DÖD!!!!

och där sköt dom min lillebror...

Nu även kallad jesus..<----- sidoskämt från min sida..
"höhöhöhöhöhö"


Varför, mina vänner, ska alla lekksaks pistoler se och vara så lika de verkliga pistolerna nuförtiden?

Framtidensbankrån;

upp med händerna annars skjuter jag!
alla, till oh med vakterna slänger upp hhänderna
" snälla skjut inte"
Ge hit pengarna!!
" här ta allt men skjut inte"
tjuvarna tar pengarna..
HAHAh IN YOUR FACE BITCHES, IT WAS ONLY A VATTENPISTOL!!!! ..och springer iväg

P.i.n.s.a.m.t!

grejjen är ;

Leksakerna nu förtiden är snart lika farliga som riktiga krigssaker..

"Här min son, får du en Mina men dra inte ut sprinten för då sprängs du..
äch wat a fu** det är bara en leksak.. "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0