skadeglädje: HAHAH.. oj hur gick det?

Vad finns det att skriva om?
Vad har hänt i mitt så kallade händelsefulla liv..

Ehm.. Inget!


Jag har varit som en zoombiee de senaste dagarna.
Otroligt ouppmärksam på saker som händer runt om mig..
Konstigt eller hur.

Tyvär har hjärnan inte snappat upp ett enda

jag har missat den gammla tanten som halkade utanför huset, jag har missat alla pinsamheter folk brukar göra ihopp att ingen skulle se dom.

SKADEGLÄDJE!
Amen eller hur, klart vi alla gillar skadeglädje. (så länge ingen gör sig allt för illa) MEN glädjen finns där när man ser nån stackare gå in i en stolpe, Halka på minsta isfläcken ever eller få en boll i huvudet. Man sitter inte där och småskrattar för att personen gjorde illa sig utan för att det såg eller Lät så JÄKLA kul!!

När man var mindre, kompisen skulle sätta sig på stolen, Men i sista sekunden var man djävulen själv och drog bort stolen. DUNK! Det gjorde lite ont åt kompisen men inte åt en själv, HA HA dagen var räddad!  

Ni vet när man sitter där och ser hur generade dom blir och tittar runt sig för att se om nån såg.. OHJA! NOG SÅG VI ALLTID! Allt blir ju så mycket roligare då, eller hur?!

En kille försöker gå lite för coolt på trotoaren utan att hinna reagera  halkar han och fallar pladask ner., skrattar lite skamset för sig själv tittar runt om nån såg och fortsätter sedan gå.. inte lika coolt förståss.
Klart man såg den händelsen från fönstret, eller hur mina vänner, Klart man skrattar högt försig själv . när hans ego får en smäll men lyckas rädda sig själv genom att TRO att ingen såg!




Det här mina Fans, Är vad jag kallar Skadeglädje!



Vi ser alla vad som händer och vad som kommer hända, stackarna har ställt upp sig för världens finaste kort, Redan nu står fotograferna och småskrattar för sig själv åt bilden som kommer förlänga deras liv. Än en gång, fotograferna är torra de drabbade är dyngsura HA HA de odrabbades  dag är räddad!
´
Man tittar på bilden, hahahaha vilka jäklar ,tänker man.. HELT RÄTT VILKEN ROLIG IDÉ!



Kommentarer
Saadet

haha cool bild. skulle nog inte vilja ha det där vattnet på mig=) komenetera gärna min blogg du också=) puss

2010-03-04 @ 14:39:12
URL: http://saadet.blogg.se/
batman

hahaha vilken jävla bild! Det där måste vi testa någon gång ida.

2010-03-05 @ 14:47:07
URL: http://brickberry.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0