Waike Waike!



ÄR  DU BAKIS NU!?!? HAHAHA
Personen skriker fram orden

jag kämpar sakta med att öpnna ena ögat. Hennes huvud har hon trykt in genom dörren och ser mottligt road ut..
"ehm nää "
mummmlar jag fram..

DET VAR RIKTIGT STÖKIGT HÄR , VAR DET MYCKET FEST IGÅR?!?!?
Den mottligt roade kutar fram mot min säng..

"mamma jag sover"
Orden trycks fram i falsett

JAHA.. MEN DU LIGG INTE SÅ NÄRA VÄGGEN DET BLIR FETT FLÄCKAR

Sedan försvann hon lika snabbt som hon kom
OCH med den konversationen ville hon säga

" Ni drack otroligt mycket igår,  hoppas du mår dåligt nu.. just ja.. duscha sedan är du snäll.."


Vad finns det att säga?

Tack för din omtänksamhet
Nu är jag äntigen vaken!


/L-Z♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0