INTE IDDA!

Detta har hänt..


Det är en helt vanlig skoldag och våran klass har fått en Vikarie.
Vi sitter utanför klassrummen i koridoren för att planera lite över våra grupparbeten
så kommer våran vikarie för att "pricka " av vilka som är där eller "sjuka".

Vikarien, en tjej, med glasögon så att hennes ögon ser DUBBELT så stora ut(No fense), hon kommer till vårat bord frågar var och en vad dom heter,

Jaha och vad heter du då?
Martina

vikarien nickar och skriver upp.
ja okej. och vad heter du då?

Louise

ännu en gång nickar hon medans hon upprepar lite "louise" okej
och vad heter du då?

stora ögon tittar på mig

Ida

hon ser orsäker ut
vad sa du?

jag ler vänligt (fejkat såklart)
Ida

vikarien fortfarande osäker och upprepar
 IDDDA?(lägg betoning på D:et)

ehm Ida

Idda?

men för i helvette!! JAG HOPPADE UPP PÅ BORDET !  grep tag i hennes ena öra och skrek
 
Nej INTTE IDDDA , INTE IDODDA INTE IDDDOHA  ,  utan I, D OCH ETT A ! IDA 





Nej okej, nu överdrev jag liiite.. 


ist  suckade jag fram ett
ja.. 


What a fu** tre bokstäver, T R E  J Ä K L A  bokstäver! I . D .A

Mina vänner
Hur kan vi människor vara så fördomsfulla?

ja men han där, han som ser ut så, har den hudfärgenoch pratar så, öj vad H E T E R du?

Anders..

haha va? vad sa du?

Anders..

..Anderwsshh?

neeaej Bara Anders.


....sa han att han hette Anders? men.. hu..r..?




// L-z♥ 



Kommentarer
Adluhhh

Hahahahaha! Ida du skriver fantastiskt roligt XD Kan verkligen se vikarien framför mig, påminner lite om Malin med lusekoftan och flätorna som vi hade i nian, som Rizgar inbillade att han hette Rice, Don Rice. Hihu, hoppas att allt är bra med dig :) <3 // Ditt största fan

2011-03-21 @ 11:13:30
URL: http://huldaanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0