2011 Första inlägget!

Kära vänner!

Jag vet, Ni tror inte era ögon, men jo ni ser rätt, eran idol ska äntligen börja  (läs försöka) skriva lite mer på denna blogg

Nu tänker ni, vad fick denna underbara, vackra, snälla, perfekta, exotiska osv. människa att börja skriva igen?
hotmejl (Nu jäklar skriver du ANNARS...), Förföljare, "snälla" brev (där det stod snällaaaa) och sedan anonyma kontakter..

så.. såklart är det ju min skylldighet att börja skriva!

jag menar vad vore en kändis utan sina fans?
det skulle ju starta skvaller mellan  kollegorna

"Amen har du hört om brad pit?"

va nej vaddå?

"Amen har du inte hört?  han har ju inga fans kvar! "

nämen vad säger du Annebritt? hur vet du?

"jag lyssnade lite på Angelina och Madonna,han hade tydligen varit in till leonardo dikaprio och försökt sno hans fans brev!"

Ameen guuuu vad skamligt!

"jaa, att karln orkar! "

uch ja! tur att det inte är vi, tur att vi bara är hans städerskor.

"Hu ja! "




iallafall kl är 23.07 mina ögon svider och jag börjar se dataskärmar vart jag än tittar, trodde ett tag att jag såg dubbelt när jag till min lättnad insåg att det faktiskt var två datorer som stod brevid varandra på bordet.

.... Och med det vill jag säga God Natt!



MEN FÖRST! 
Jag har sett att En ny prenumerant har vågat tagit steget!
välkommen mitt fan in i mängden!

Räds icke jag lovar, fler inlägg väntar.. Snarast!

// L-z♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luz Zoraida

Välkommen mina stalkers och fans ( och till dig som ÄNTLIGEN hittade hit ) till min alldeles nya blogg! - Mina vänner, denna nya blogg kommer handla om eran idol ( mig såklart), men även om nageldesign, extremt goda bakelser och såklart om allt galet som råkar snubbla mig förbi här i Stockholms stad! Läs, och häpna!

RSS 2.0